środa, 3 maja 2017

Żonkile - KWIATY SŁOŃCA

ŻONKILE kojarzą nam się z wielkanocą, tak też i u mnie nie mogło w tym świątecznym okresie ich zabraknąć. Kupiłam  ażeby wnieść we domowe wnętrza odrobinę słońca i wiosny, której jeszcze 2 tygodnie temu nie było widać. Od razu zrobiło się jaśniej i weselej dzięki tym żółciutkim kwiatom.


Chwyciłam aparat w rękę i pstrykałam, o tyle słońca nimi do domu niosłam. Zaklinałam tę wiosnę, zaklinałam  i    yupii  ...... w końcu  jest  :) :) :)   Opłaciło się :)

I mimo że wieje i czasami kaptur na głowę trzeba założyć, zwłaszcza kiedy idę w plener,  to jednak jest to już ten moment kiedy w końcu zimowe buty i paltka mogę schować do szafy :)  Jeszcze tego nie zrobiłam - tak  ... wiem  :)  ciiiiiii ....  ;)

 Ostatnio biegam jak nakręcona i pstrykam zdjęcia wszystkiego co się rusza, stoi, wisi , etc .... a o za sprawą  fajnego aparatu OLYMPUS PEN E-PL8, który to mam okazję testować od 3 tygodni.
Dlatego zaglądajcie Kochani bo tak jak obiecałam,  zdjęć będzie teraz dużo.

 Wszystkie dotychczasowe zdjęcia, które wykonałam tym aparatem  możecie zobaczyć pod tym linkiem -

Piszcie jakie są Wasze wrażenia dotyczące zdjęć, a może tez korzystacie już z tego fajnego modelu aparatu ?

Jestem niezmiernie ciekawa Waszych opinii.


Słonecznej 3-cio majowej środy :)

uściski dla Was

D O R O T A 








❤  ❤ 

                     --------------------------------------------------------------------------------------

Wszystkie zdjęcia w tym poście wykonałam aparatem OLYMPUS PEN E-PL8

@olympus_polska


    --------------------------------------------------------------------------------------
DOMILKOWYDOMEK ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ 
W TYCH MIEJSCACH:


❤  ❤ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)