poniedziałek, 8 maja 2017

Taki weekend - "SLOW"

W sumie to może i dobrze, że miałam taki trochę weekend trochę SLOW. Wszystko toczyło się swoim rytmem, ja nie spieszyłam się bo kondycja fizyczna nie pozwalała na wiele i nawet specjalnych wyrzutów sumienia nie miałam, że tyle sobie zaplanowałam - a tu NIC.

Nawet nie zrobiłam ani jednego zdjęcia :) - to jest dopiero sukces :) i nie uszyłam żadnej kosmetyczki - ale (z tych próżnych rzeczy ;) przynajmniej ogarnęłam tematycznie sobie zdjęcia, obejrzałam swój serial ( bo trochę miałam  zaległości) i wymyśliłam sukienkę jaką sobie uszyję.

"Błogie lenistwo" szybko się kończy i czas do pracy :)

Zatem dobrego dla Wam życzę 

D O R O T A




❤  ❤ 

                     --------------------------------------------------------------------------------------

@olympus_polska


    --------------------------------------------------------------------------------------
DOMILKOWYDOMEK ZNAJDZIECIE RÓWNIEŻ 
W TYCH MIEJSCACH:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)