niedziela, 16 kwietnia 2017

Mój kawałek internetu i aparat OLYMPUS PEN E-PL8


Większość z Was którzy jesteście ze mną od wielu lat wiecie że swojego bloga darzę wielkim sentymentem. Były wzloty i upadki, nie raz nachodziły mnie wątpliwości na ile to ma sens - o czym często nie mówiłam. A ja lubię to swoje miejsce w tym "wielkim internecie" i wiem, że wśród Was też są osoby, które je lubią :) Pierwotnie zamysł bloga był konkretny, ale z czasem ewaluował i nie był takim, jakim go sobie wymyśliłam. To dobrze bo dziś pewnie skasowałabym go. Człowiek to taka istota która nie lubi stać w miejscu - potrzebuje zmian, żeby się rozwijać  nie popaść w rutynę.  Monotonia nudzi i "zabija". To fakt era blogów powoli przemija, coraz częściej korzystamy z urządzeń przenośnych i generalnie nasz zwykły smartfon  w zupełności nam wystarcza by zrobić zakupy, odpisać na maila przeczytać wiadomości ze świata i pogadać ze znajomymi. Komputer już bardziej służy do pracy aniżeli do przeglądania stron www w internecie.


Zawsze broniłam się przed wszelkimi nowinkami technicznymi, staroświecki ze mnie człowiek i czasami przywiązanie do czegoś wygrywa z wygodą. W czasach gdy wszyscy komunikowali się już za pomocą Skypa ja wierna byłam swojemu gadu gadu  - aż po długim czasie samo umarło śmiercią naturalną jak zainstalowałam viber - a mówią, że to już też przeżytek. No i jak tu nadążyć za tym postępem technicznym :) No choćby człowiek chciał to się nie da :)

W każdym razie chciałam Was zaprosić na moje nowe instagramowe - a tak naprawdę to stare już miejsce w sieci,  bo jestem tam już od dwóch lat - jednak wcześniej IG domilkowydomek było kontem prywatnym i niewielkie grono z Was miało do niego dostęp. Od niedawna konto jest już publiczne i każdy z Was może śmiało sobie zajrzeć, polubić i wiedzieć co na bieżąco dzieje się w domilkowym domku .  



Od kilku dni dzięki firmie OLYMPUS mam możliwość przetestowania nowego modelu kompaktowego aparatu OLYMPUS PEN E-PL8. Wizualnie jestem bardzo zachwycona tym aparatem, mały  i zgrabny, ale przede wszystkim niezwykle stylowy.  Cały czas się poznajemy i testujemy  :) Zaglądajcie :) W najbliższym czasie będzie mnóstwo zdjęć na moim blogu wykonanych tymże właśnie aparatem.
 Za jakiś czas powiem Wam trochę więcej na jego temat, teraz czas w końcu zrobić jakąś dekorację świąteczną, pomalować jajka (jak zawsze w ostatniej chwili :)  i cieszyć się tym wolnym świątecznym czasem.

Spokojnego świątecznego czasu Kochani

D O R O T A







większość zdjęć : aparat OLYMPUS PEN E-PL8

---------------------------------------------------------------------
ZNAJDZIECIE MNIE TU:


❤  ❤ 

2 komentarze:

  1. Na pewno będziesz z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem nim zauroczona Basiu. Aparat jest bardzo fajny, ale o tym dlaczego powiem innym razem.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)