piątek, 23 grudnia 2016

CZERWONY - idelany na święta

 Moje Boże Narodzenie jest zawsze w czerwieni !!!

Króluje on w moim  w moim domu od czasu, kiedy pierwszy raz ubrałam swoją choinkę.
Odkąd pamiętam wyciągam te kraciaste serducha i muchomorki z czerwonym kapeluszem, akcenty złota , srebra i ogólnie jeden wielki misz masz - wieszam bez ładu i składu i zawsze mi się podoba.
Co roku przybywa kilka nowych bombek , kolekcja szkiełek też rośnie. W tym roku powiększyła się o piękne vintage mini bombki , zadbała o to Paulinka.

Jednak czerwień zawsze górą !!!

Z przyjemnością wielką oglądam Wasze dekoracje, inspiruję się, rejestruję w głowie  - kto wie, może kiedyś będzie BIEL - ale czy to możliwe? :)
 Życzę Wam koloru głowach ,  z życzeniami jeszcze się pojawię , zaś ja lecę zapełniać planami na nowy rok swój nowy piękny planer, który otrzymałam  w ramach zabawy mikołajkowej #dobrowpaczce od mojej osobistej Mikołajki @kotywbutach
Ściskam Was w ten przedwigilijny czas i zmykam [piec te pięć "placków" i robić śledzie na milion sposobów )
:)

D O R O T A 












2 komentarze:

  1. Czerwień na święta jest wyjątkowa :) Piękne dekoracje u Ciebie Dorotko :) a takie same bombeczki dostałam od przyjaciółki z Irlandii :) cudne są!

    Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ostatnio czerwień to mój nr 1, również w garderobie :) Uwielbiam
      Może Dziewczyny te bombeczki kupiły w tym samym sklepie :)
      buziaki Basieńko na te święta :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)