czwartek, 9 lipca 2015

"BO FAJNIE BYĆ KOBIETĄ"


Gdybym była facetem nie nosiłabym małej czarnej, nie zakładałabym butów na obcasie, nie malowałabym oka swoimi ulubionym cieniem, kolejna kopertówka nie byłaby potrzebna i zawsze miałabym się w co ubrać ;)
Świat postrzegałabym zaledwie w kilku kolorach ( bo  większość facetów dostrzega tylko te podstawowe - mają chyba prościej  ;)
I moja szafa potrafiłaby się zamknąć.
Ale nie robiłabym wielu rzeczy które robię jako Kobieta bo lubię
 :) 
I chociaż czasami mam dość wszystkiego , to i tak twierdzę ... 

:)




Linki:
bransoletki handmade - domilkowydomek / galeria mili
bransoletka na sznurku - Lilou - sklep stacjonarny we Wrocławiu

9 komentarzy:

  1. Bardzo często patrzę na męża i myślę sobie, że chłopy to są biedne ;) Bez wszelakich świecidełek, bez gadania co im ślina n
    a język przyniesie, bez fochów i wahań nastroju ;) Same nudy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bransoletki! Co ja bym biedna poczęła gdybym była mężczyzną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki to chyba moje uzależnienie :) zwłaszcza te ręcznie robione

      Usuń
  3. Zdecydowanie lepiej być kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dz lepije, ale dobrze mi z tym

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie... I bransoletki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)