czwartek, 7 maja 2015

Wyniki bransoletkowego rozdania :)


Z tygodniowym poślizgiem,  ale w końcu lepiej późno niż wcale niosę dla Was dobre wieści.
W  moim bransoletkowym rozdaniu nie wzięło udziału wiele osób, ale cieszę się że było Was w sumie aż tyle bo to znaczy, ze zaglądacie i nie omijacie mojego bloga szerokim łukiem ;)
Pod uwagę wzięłam wpisy z dwóch postów, zarówno z tego zapowiadającego candy jak i z tego już "rozdawajkowego " oraz zarówno  "spóźnioną" Marzenkę, która w  terminie nie zdążyła się zapisać.





 Ponieważ każdej z Was podobał się zestaw pierwszy zatem o kolejności decydowała kolejność losowania. Ja zaś na przyszłość wiem już jakiego rodzaju biżuterię mogę Wam zaoferować :)
 Zapewniam Was, że jeszcze nie jedno rozdanie będzie  - i to nie tylko biżuteryjne.  Właśnie wkraczam do pracowni :)

A WIĘC :)
Zestaw bransoletek nr 1 otrzymuje  Sylwia Hamer  - miałaś fuksa Kochana :)

Bransoletka nr 2  leci do Doriss  :)
Bransoletkę nr 3 podaruję  Sandrynce  :)

Napiszcie Dziewczyny do mnie na adres domilkowydomek@gmail.com i podjcie swoje adresy do wysyłki :)

Po niedzieli wysyłam do Was bransoletki :)

Zaś wszystkim Wam dziękuję za zabawę i zapraszam niebawem ponownie  na pewne" rozdanie".

Dorota - Mili


12 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom, a Tobie dziękuję za miłą zabawę: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio ja również dziękuję za uczestnictwo i zapraszam ponownie :)
      Dorota

      Usuń
  2. Dziekuje za zabawę...
    Gratuluję dziewczyny!
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za zabawę...
    Gratuluję dziewczyny!
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ja nigdy nic nie wygrywam dziękuje.x

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Dziewczynom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, jaka niespodzianka. Wielką radość mi sprawiłaś.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! A ja gapa nie brałam udziału :(

    OdpowiedzUsuń
  8. obfitości! same obfitości, dziękuję baaardzo i buziaki dla tego Młodego Dżentelmena :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło, że wzięłaś mnie pod uwagę. Dzięki wielkie. Dorotko zaglądamy, zaglądamy i podziwiamy.
    Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  10. Przegapilam bu uu uu uu 😕 ale gratuluję szczesciarom ☺

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)