środa, 4 kwietnia 2012

Przedświąteczny czas

Szkoda , że ten czas upływa mi w pracy i nie mogę w pełni rzucić się w wir przygotowań. A może to ma też swoje plusy, gdyż będąc w domu szalałabym z wielkimi porządkami - a po co :)
W tym roku ograniczam się jedynie do upieczenia pysznego sernika z brzoskwiniami.
Od kilku tygodni znów jestem "słomiana wdową" i w tym roku Wielkanoc spędzam z Miłkiem. Wobec czego nie bardzo mają sens kulinarne kuchenne szaleństwa.
Nie jadę w gości i nie zapraszam gości - tu wyjątkiem jest moja Przyjaciółka - dla której zawsze i o każdej porze mam czas.
Potrzebuję odpoczynku, spacerów i babskich wieczorów przy winku i książce.
Miłkowi obiecałam wypad do Skansenu i nad rzekę. Oby tylko nam pogoda dopisała. Jednak po dzisiejszej prognozie w lokalnym radio, już zaczynam mieć wątpliwości, czy oby na pewno będzie słoneczko.
Ale co tam, deszczyk też nam nie straszny :) zawsze sobie wymyślimy jakieś zajęcia .

A Wy macie jakieś szczególne plany na swięta?

Ściskam Was przedświątecznie
Mili



24 komentarze:

  1. Kochana,ja bym to winko z Tobą wypiła i sernika zjadła :) do skansenu też bym pojechała...tylko te kilometry...

    Cudne zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie życzę dużo ciepła i wypoczynku, mnie czeka podróżowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana. Mnie podróżowanie przeraża, może dlatego że ostatnio ciągle w aucie i w aucie i w aucie ...

      Usuń
  3. To na pewno będą miłe święta - z synkiem i przyjaciółką :) życzę pogody odpowiedniej do spacerów :)
    Ja też z najbliższymi będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dla mojej Przyjaciółki Lemani zawsze mam czas - rzadko sie spotykamy bo ona artystyczna dusza ciągle w biegu i ciągle realizuje swoje muzyczne marzenia. A jak już sie spotkamy to dnia i nocy nam mało. W tym roku bedziemy miały mnóstwo czasu na ploty przy winku :)

      Usuń
  4. Spokoju i radości w te święta!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze święta Raszka- a wiec w planach duzo przebywania na dworze i w ogrodzie i juz. Mam doła finansowego, za soba chrzciny więc nic nie planuje. Buziole swiateczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne światło na cudnym zdjęciu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie dziekuje za zyczenia, Tobie rowniez duzo usmiechi w te swieta i radosnych dni, Widze ze bedziesz miala swietne towarzystwo, nie ma jak to pogaduchy przy winku z psiapsolka :)
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Króciutkie te świeta przecież, u nas wypełnione wyjazdami do dziadków,dziś rano do jednych po południu do drugich, następnego dnia odwrotnie i tak od soboty...
    Także tego spokoju we dwoje z serniczkiem zamiast gonitwy i ciągłych pretensji, że gdzieś się znowu spóźniamy zazdroszczę...
    Ale wieczorem - winko i film, w którym niewiele się dzieje (mam taki żelazny zestaw), czyli połączenie idealne!:)
    No,może jeszcze kocyk futrzany w tak pięknych okolicznościach przyrody... ;)
    Bardzo serdecznie pozdrawiam,
    dziki lokator z bezmeldunku
    (cichy wielbiciel)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko, zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy!

    Piękne zdjęcie:)
    pozdrowienia świąteczne,

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że mimo wszystko będziesz w gronie ukochanych:)
    Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpoczywaj, relaksuj się i ładuj akumulatorki :)

    A ten Twój serniczek... ahhhh zjadłabym :) mniam !


    Spokojnych i radosnych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. samych spokojności w ten świateczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorotko,ja tez nie szaleję z przygotowaniami.Jeszcze dzisiaj siedziałam w pracy...Ale jutro mam wolne...Jedno ciasto robię i sałatkę...Nie planuję zadnych przyjęć ani wyjazdów. Chcę odpocząć,pójść do kościoła,pobyć z dziećmi....
    Spokojnych Świąt Wam życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego Ci życzę, pełnych pokoju i dobra wszelkiego, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja życzę Ci cudownych, magicznych Świąt!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, Życzę Ci radosnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Życzę dużo radości , wiary, nadziei i miłości!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. I to będzie najlepszy czas dla Miłka:)))))pozdrawiam Was cieplutko i duużo słonka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)