środa, 27 lipca 2011

Niespodzianka


W tym roku lato wyjątkowo nie sprzyja mojemu blogowaniu.
Po kilku godzinach spędzonych w  pracy przed komputerem  nie mam już najmniejszej ochoty w domu nawet spojrzeć w jego kierunku.
 Wzrok wysiadł mi już kompletnie. Doszło do tego, że zdarza mi się nie mówić Dzień Dobry znajomym idącym  po drugiej stronie ulicy - a to raptem tylko kilka metrów dalej :)
Wobec tego odpoczywam.

Jednak nieskromnie muszę Wam pochwalić się  tym co wykonała dla mnie Myszka.
  Ewelinka specjalnie z myślą o mnie ozdobiła tą swoją nowatorską techniką (mówię o nadrukach)  ściereczki.
I nie wiem skąd wiedziała, że uwielbiam broszki ?
Dziękuję Ci Kochana - sprawiłaś mi naprawdę wielka radość tą przesyłką, która do końca była dla mnie wielką niewiadomą :)
A ja tak uwielbiam niespodzianki.
















Pozdrawiam serdecznie
Mili

29 komentarzy:

  1. Przepiekne zdjęcia. Oj moje dzieci już muszę od telewizora odpędzać bo mrugaja oczami.
    Pozdrawiam serdeczni i życze dużo słońca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zazdroszczę prezentu, a ten wzór na ściereczce - brak słów.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękną sesję urządziłaś tym szmatkom:) Bardzo się cieszę, że niespodzianka była trafiona i sprawiła radość:)
    ps ja jestem Ewelinka nie Karolinka, hihi

    Dobrej nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kurczaki piękne te ''szmatki'' ale Myszko masz przechlapane ja też chcę takie cuda !!!!!!!! ja też !!!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne te ściereczki,a aranżacja super,bardzo mi się wszystko podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna broszka i piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ups Ewelinko ale gafa, ale to przypadek bo dosłownie przed pisaniem posta rozmawiałam przez tel z Karolinką i tak jakoś odruchowo - Ewelinka - Karolinka.
    No a przecież wiem, że Ty Ewelinka
    ajjj - już poprawiam się.
    wybaczysz ????

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty... A aranżacja do sesji zdjęciowej tylko "podkręciła" ich krasę! Zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach jakie te sciereczki piekne....metoda super..tylko produkt do jej wykonania u nas raczej niedostępny-piekne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekne sciereczki :) niejedna z nas o takich marzy ...... a broszka bardzo romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Również muszę się dołączyć do komentowania, obserwuję sobie po cichutku Twój blog. Pozdrawiam a ściereczki i zdjęcia bardzo profesjonalne i śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a cóz to za nowa technika?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sesja zdjęciowa!Bardzo vintage :)

    Prezenty świetne i bardzo trafione.

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ściereczki:) i jaka sesja:)))
    pozdrawiam ciepło z Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia porobiłaś, a prezentów zazdroszczę.Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie lubię twoje zdjęcia, więc odzywaj się chociaż raz na jakiś czas i daj nam chwilę radości :)) Piękne prezenty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne zdjecia, po raz kolejny!Te kolory, kompozycje!Niesamowite! A niespodzianka... cudna!Tylko pozazdroscic!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty! I jaka sesja :) fajne te klamerki drewniane :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle piękne zdjęcia i piękne prezenty.
    Ja mam podobnie jak Ty tj. w pracy siedzę prawie cały dzień przed monitorem. Wzrok mam zmęczony a jestem krótkowidzem. Staram się w domu siedzieć przed komputerem minimum.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia!!
    a ściereczki przepiękne.
    Czy można ich tak normalnie używać?
    Czy są raczej tylko dekoracją?

    ściski,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prezenty i śliczne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności dostałaś Mili :)

    Dbaj o wzrok! A jeśli masz takie problemy, to konieczna wizyta u specjalisty...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja Cię wyróżniam:) zapraszam na mój blog po szczegóły, życzę Ci SIŁY i zapomnienia tego, co należy zapomnieć a pamiętania tego co warte zajęcia umysłu... 3maj się dzielnie, masz dla kogo żyć i tworzyć pięknie, realizować się ... pozdrawiam serdecznie Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem zaczarowana tym miejscem. cudowne. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam. Cieszę sie ,że Odkryłam taki sympatyczny i piękny blog. Będę z przyjemnością zaglądała.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurcze, oczy to poważna sprawa. Też mam problem z rozpoznawaniem ludzi na ulicy;)od kilku lat..;) piękne podarunki, ale najfajniejsza wydaje mi się ozdobna taśma klejąca(?):))
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  27. Majlena, Jowi, Raflezja, Witchqueen witajcie w moich progach i wpadajcie z wizytą jeśli tylko macie na to ochotę

    Pasjabelki dziękuję za wyróżnienie i już niebawem napiszę u siebie co nieco

    Mammamisia mój koziołek też najchętniej to oglądałby TV z odległości 20cm

    Amaggie te prezenciki wymagały specjalnej oprawy :)

    Qro Domowa no właśnie preparat u nas raczej niedostępny, ale efekt zaskakujący

    Monique uśmiechaj się do Myszki :)

    JOASIU ta broszka zrobiła już furrorę wśród moich koleżanek :)

    Balbino ta technika to tajemny sekret Myszki i niech tak zostanie :)

    Danusiu dziękuję :)

    Paula_71 mówisz VINTAGE ? hmmmmm ...

    Olu_83 mam nadzieję, że wypoczywasz na maksa :)

    MonDu sesyjka szybka , niezaplanowana zawsze najlepiej wychodzi ;) hihi

    Annasza miło mi bardzo, że podobają się Tobie moje zdjęcia.
    Ostatnio jakoś świat blogowy zszedł na dalszy plan na rzecz spełniania marzeń, ale będę pisała w miarę możliwości :)

    Amma kocham kolory, szczególnie w kwiatach.

    Agnes - no właśnie , komputerek to pożeracz naszego cennego czasu, który moglibyśmy przeznaczyć np. na dobrą książkę

    Dag-eSz te klamerki są super.

    Green Canoe ściereczki można używać normalnie, ale narazie są dekoracją w moim domku
    Miło ze się odezwałaś, pisałam do Ciebie dawnooo temu, ale pewnie w natłoku spraw nie miałaś czasu odpisać.

    Bastamb - prawda, ze wymianki to fajna sprawa :)

    Elle aj specjalista twierdzi że wzrok mam super :) to czemu nie widzę ludzi:) hah. Może na takiego specjalistę trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cudnie i kolrowo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)