środa, 1 czerwca 2011

Czas pędzi, zaś ja po ostatnich pracowitych tygodniach ocknęłam się dopiero właściwie wczoraj, że to już czerwiec mamy za pasem.
To czas kiedy zaczynam myśleć o urlopie i wyjazdach.
Na ostatni guzik dopinam już dziś sprawy zawodowe, zaś te niedokończone wylądują na dnie szuflady czekając na mój powrót.
Czasami trzeba tak odciąć się od wszystkiego, zwyczajnie olać i zapomnieć, bo ileż można pracować :)
Czas odpocząć, poukładać sobie w głowie myśli ważne i te mniej , te trudne zostawiam na potem ;)
W głowie kiełkuje cała masa pomysłów - już niebawem sie uda.
Narazie chwyciłam znów aparat i fotografuję, spaceruję i na trawce leniuchuję z Miłkiem.
W ogródku sfotografowałam już chyba każdy kwiatek i chwaścik, moja skóra łapie promyki słońca przed zbliżającym się urlopem - czas wyruszyć dalej..

czas też coś zmienić ....




11 komentarzy:

  1. Dorotko każda chwila jest piękna,,wypoczywaj i nabieraj sił.
    buziaki i uściski miłkowi z okazji Dnia Dziecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany? A zdradzisz jakie?
    Uściski dla Miłka z okazji Dnia Dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uchwyciłaś magiczne chwile w obiektywie...pięknie...oj czekam na te zapowiadane zmiany, na pewno będą cudne! Buziaki dla Miłka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gadaj o tych zmianach Dorotko:)
    Odpocznij, zdystansuj się..
    buziaki dla WAS;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci,że ja też muszę się odciąć chociaż na chwilę od tego wszystkiego, bo chyba zwariuję.Dorotuś,jedż odpocznij.Ja też muszę...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko - zmiany?? poważnie zabrzmiało!Odpoczywaj ile się da:)))
    Zasłużyłaś! ja już odliczam dni do wakacji:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie !!! Zdjęcie z cieniem mnie oczarowało. Lubię te pikniki na zielonej trawce :)
    Niech plany się powiodą.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak zgadzam się, ileż można pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany, zmiany, zmiany.... że zacytuję ostatni kadr ze znanej komedii....
    Trzymam kciuki....

    Bardzo ładne foty!!!!!!

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany popieram wypoczynek też!
    Pozdrawiam ciepło.((:
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zmiany popieram,mogą tylko przynieść lepsze jutro:)
    a chwile uwieczniaj,,i,łapa promyki słońca:)jak mozesz to przesij mi ich choć mała namiastkę bo u nas pogoda typowo barowa.
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA TWÓJ KOMENTARZ :)